O Izbie
Zadania Izby
Zarząd
Historia Izby
Adresy i Kontakty
Nauka Zawodu
Lista Zawodów
Egzamin Czeladniczy
Egzamin Mistrzowski
Nauka i Praca
Struktura Terytorialna
Cechy Rzemiosł
Spółdzielnie Rzemieślnicze
Działalność Izby
Aktualności
Kursy i szkolenia
Egzaminy
Porady prawne
Ochrona środowiska
Informacje
Aktualności - Archiwum
Z Historii Rzemiosła
Dokumenty
Wydawnictwa
Projekty
Platforma EWR
Pokaż Swoje Kwalifikacje 2
Innowacje Rynku Pracy
Przyszłoœć Edukacji Zawodowej
 

Informator
Rok 2008

Napisz do nas

 
 Jesteś naszym  077457  gościem. Dzisiejsza data:  27.03.2023  

Zapytanie ofertowe - rozpoznanie rynku na realizację usługi kompleksowej organizacji wizyty studyjnej

W związku z realizacją projektu „INNOWACJE RYNKU PRACY – testowanie i wdrażanie nowych metod promocji zatrudnienia w zawodach niszowych, ginących oraz mało popularnych” Izba Rzemieślnicza i Przedsiębiorczości w Białymstoku, ul. Warszawska 6, 15-950 Białystok, po zapoznaniu się Państwa dorobkiem i działalnością zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej w drodze procedury rozpoznania rynku na realizację usługi kompleksowej organizacji wizyty studyjnej według poniższej specyfikacji:

Wizyta studyjna „Metody Doradcze” dla 10 osób do Paryża (lub innego miasta na terenie Francji lub Luxemburga adekwatnie do dobrych praktyk zdiagnozowanych we współpracy z partnerem ponadnarodowym - AVOPP - w obszarze tematycznym wizyty) w terminie: maj 2012 roku (preferowany termin 16-20 maja 2012 roku – daty podane w poniższej specyfikacji mogą ulec zmianie w przypadku innego terminu realizacji wyjazdu). W zakres usługi wchodzi:

    Przelot samolotem na trasie Warszawa – Paryż – Warszawa,
    Transfer na trasie Białystok – lotnisko (Warszawa) – Białystok,
    Transfer na trasie lotnisko – hotel w miejscu zatrzymania – lotnisko,
    4 noclegi w hotelu *** w miejscu zatrzymania (pokoje 1 os. lub 2 os. z łazienką w centrum miasta),
    Wyżywienie 3 razy dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja składająca się z dwóch dań,
    Organizacja 8 godz. warsztatów (4 godz. dziennie ) w dn. 17.05.2012 r. oraz 19.05.2012 r. (prowadzący, wynajęcie sali ze sprzętem multimedialnym - w razie zapotrzebowania, poczęstunek, materiały – których tematem będzie konsultacja wstępnych wersji narzędzi diagnostyczno i doradczych dla bezrobotnych osób po 50 roku życia poszukujących zatrudnienia w rzemiośle w zawodach ginących; narzędzi diagnostyczno i doradczych dla bezrobotnych niepełnosprawnych lub opiekujących się osobą zależną poszukujących zatrudnienia w rzemiośle w zawodach mało popularnych oraz narzędzi diagnostyczno i doradczych dla bezrobotnych absolwentów do 27 roku życia poszukujących zatrudnienia w rzemiośle w zawodach niszowych)
    Organizacja wizyty w dn. 18.05.2012 r. we wskazanych firmach i instytucjach (udział prelegentów z ramienia odwiedzanej instytucji, firmy zgodnie z tematyką i celami edukacyjnymi wyjazdu, w tym wyżywienie)
    Transport z miejsca zakwaterowania do miejsc spotkań (z powrotem do miejsca zakwaterowania) każdego dnia
    Ubezpieczenie NNW do 7 000,00 zł, KL do 15 000,00 EUR, bagażu do 800,00 zł,
    Zapewnienie udziału lub warunków organizacyjnych (nocleg, wyżywienie, dojazd) do udziału opiekuna wyjazdu ze znajomością języka francuskiego i polskiego
    Współpraca w zakresie realizacji usługi (agenda spotkania, diagnoza Dobrych Praktyk, angażowanie prelegentów, wybór firm i instytucji) z Partnerem Ponadnarodowym - AVOPP – oraz Opiekunem merytorycznym współpracy ponadnarodowej z ramienia Zamawiającego
    Opracowanie raportu (sprawozdania) z wizyty ponadnarodowej (forma pisemna i nagranie) według wzoru określonego przez Opiekuna merytorycznego współpracy ponadnarodowej
    Podatek VAT w zakresie określonym przez przepisy prawa

W przypadku zainteresowania realizacją usługi możecie Państwo uzyskać szczegółowe informacje o projekcie w Biurze projektu, gdzie dostępny jest do wniosek o dofinansowanie projektu z opisem poszczególnych zadań, strategia wdrażania projektu innowacyjnego oraz raport z badań ilościowych i jakościowych związanych z obszarem problemowym wizyty.

Prosimy o informację zwrotną z wykorzystaniem załączonego formularza ofertowego do dnia 23.04.2012 do godziny 9.00, który należy przesłać lub dostarczyć do siedziby Izby Rzemieślniczej w Białymstoku.

Formularz ofertowy dostępny jest pod adresem e-mailowym: izba@rzemioso.bialystok.pl

Zamieszczono dnia: 2012-04-16

... powrót



Izba Rzemieślnicza i Przedsiębiorczości w Białymstoku
ul. Warszawska 6, 15-950 Białystok, tel. 74-35-403
Wydawca serwisu: Podlaskie Biuro Internetowe